but4 But1 But2 But3

 Traininguri GRATUITE total sau partial prin programul UPR ! 

Scopul auditurilor este o analiza critica si obiectiva facuta de specialisti din afara companiilor vizand cailor pentru generarea practica de PROFIT suplimentar si reducerea COSTURILOR.

 Atentie ! Acestea NU sunt audituri ISO 9001.

Acestea sunt audituri pentru determinarea de probleme practice si evidentierea cailor posibile de rezolvare.

INVASTA va ofera:

–        audituri Lean (click aici)
–        audituri de performanta a companiei

Audituri LEAN

Ce se livreaza dupa audituri:

–   audit gratuit cu durata de 1 zi: raport cu observatii si aspecte esentiale de imbunatatit / implementat
–   audit cu durata de 3 zile :
–   raport detaliat cu observatii si aspecte de imbunatatit / implementat
–   propuneri de imbunatatire
–   propuneri privind un plan de activitati (responsabilitati, termene) si propuneri de proiecte.

Principalele aspecte urmarite :

–        functionarea 5S ca sistem
–        gradul de implementare si functionare a sistemului imbunatirii continue (kaizen)
–        calitatea la sursa
–        managementul departamentelor suport (TPM, flux de informatii, etc.)
–        gradul de optimizare a fluxului valorii (value stream) in toate departamentele

Audituri de performanta
Ce se livreaza dupa auditurile de performanta cu durata de 3-5 zile:

–        raport detaliat cu observatii si aspecte de imbunatatit / implementat
–        propuneri de imbunatatire
–        propuneri privind un plan de activitati (responsabilitati, termene) si propuneri de proiecte.

Principalele aspecte urmarite :

–        structura si eficienta sistemului de indicatori; strategii, obiective, cascadarea indicatorilor, alocarea responsabilitatilor
–        functionarea procedurarii/ standardizarii in toate departamentele si intre departamente
–        lucrul cu proiecte/ urmarirea activitatilor, control/ feed-back la nivelul tuturor departamentelor
–        managementul costurilor
–        gradul de optimizare a vanzarilor/ activitatilor de marketing si a relatiei cu managementul operativ
–        comunicare si ledership

This post is also available in: Engleză