but4 But1 But2 But3

 Traininguri GRATUITE total sau partial prin programul UPR ! 

LEAN - Kaizen

Meniu-Management operational

Esenta LEAN:
  1. Inlaturarea non-valorii din cadrul proceselor de pe fluxul valorii, pentru realizarea lor cu efort mai mic si cu rezultate mai bune
  2. Marirea vitezei de trecere prin companie a comenzilor catre clienti, folosind principiul tragerii (pull) in locul principiului de impingere (push) a comenzilor care trebuie realizate.
  3. Imbunatatirea continua (ciclul PDCA).
Mai bun, mai ieftin, mai repede–printr-un proces continuu de imbunatatire a proceselor !

Read More...

Managementul ACTIVITATILOR in companie

Meniu-Management operational

Cuprinsul trainingului :

  • Cascadarea indicatorilor KPI de la top la baza; corelatia dintre KPI, obiective si tintele pe termen scurt, elaborarea si adaptarea strategiilor; eficacitate si eficenta in companie.
  • Procedurare /standardizare pe nivele ierarhice
  • Asocierea indicatorilor cu planurile de activitati pe fiecare nivel (ce trebuie facut pentru a obtine cel mai bun KPI); lucrul cu planuri de activitati moderne si adaptate unui mod de lucru flexibil si eficient.

Read More...

Training „Managementul PROIECTELOR” (MP)

Meniu-Management operational

  • Declansarea temei proiectului – SWOT, Pareto; obiective SMART; studiul de fezabilitate & evaluare economica, decizia.
  • Ciclul de viata al proiectelor - procesele specifice
  • Structura Detaliata a Activitatilor SDA-Work Breakdown Structure (WBS); evaluarea proiectelor

Read More...

Six Sigma pentru manageri

Meniu-Management operational

Six Sigma este o metodologie de management a proiectelor care vizeaza cresterea calitatii serviciilor / produselor prin determinarea si inlaturarea cauzelor defectelor si a variabilitatii (potentiale sau detectate), astfel incat sa se asigure satisfactia clientului. Proiectele si instrumentele folosite urmeaza o serie de pasi bine stabiliti, care asigura prioritizarea corecta a proiectelor, analiza detaliata cu metode statistice a proceselor, determinarea implicatiilor/ cauzelor profunde  si luarea corecta de decizii privind activitatile ce urmeaza a se realiza. Deciziile in cadrul proiectelor se iau pe baza de date clare si verificabile, nu pe baza de supozitii sau ipoteze. Proiectele vizeaza atingerea unor obiective financiare masurabile si cuantificabile.

Read More...

LEAN –Office (incluzand 5S –Office, 7 Wastes Office –cele 7 Risipe )

Meniu-Management operational

Esenta LEAN:

-Inlaturarea non-valorii din cadrul proceselor de pe fluxul valorii, pentru realizarea lor cu efort mai mic si cu rezultate mai bune -Marirea vitezei de trecere prin companie a comenzilor catre clienti. -Imbunatatirea continua (ciclul PDCA).

Mai bun, mai ieftin, mai repede – printr-un proces continuu de imbunatatire a proceselor!

Trainingul este astfel structurat incat participantii sa acumuleze deprinderi pe care sa le aplice imediat dupa terminarea sesiunii. Oferta se refera la o grupa de training de 9-14 persoane

Read More...

This post is also available in: Engleză