Training „Tehnici de comunicare”

Meniu Soft Skill

Cuprinsul trainingului :

  • Tipuri de relaţii
  • Bariere în comunicare şi depăşirea acestora. Identificarea propriilor bariere în comunicare
  • Identificarea şi aplicarea de soluţii concrete pentru rezolvarea acestor bariere
  • Adaptarea stilului personal de comunicare la context şi la conlocutori
  • Roluri interpersonale
  • Impactul comunicării în construirea unor echipe de lucru solide şi performante
  • Modalităţi potenţiale de comunicare organizaţională. Înţelegerea corectă şi completă a structurii de comunicare într-o organizaţie
  • Specificul fiecăreia şi ce comportamente organizaţionale de dorit
  • Roluri ale comunicării
  • Circumscrierea şi asumarea rolului personal în structura de comunicare organizaţională
  • Identificarea punctelor tari şi a celor vulnerabile în comunicarea organizaţională actuală
  • Identificarea şi aplicarea unor soluţii concrete de optimizare a comunicării organizaţionale
  • Impact asupra grupurilor din organizaţie
  • Pregătirea unei prezentări profesioniste -Ascultarea activă
  • Stiluri de comunicare: Pasiv, Agresiv, Asertiv
  • Rolul asertivităţii în rezolvarea situaţiilor interpersonale tensionate
  • Aplicarea cunoştinţelor teoretice în rezolvarea problemelor interpersonale
  • Delimitarea avantajelor şi dezavantajelor fiecărui stil de comunicare
  • Să-şi identifice propriile limite la nivelul celor două abilităţi (ascultare activă şi asertivitate) şi să adopte soluţii de optimizare
  • Roluri în echipă (BELBIN)
  • Feedback-ul ca metodă de optimizare comportamentală
  • Asimilarea şi oferirea feedback-ului: condiţii şi atitudini necesare
  • Principiul STARS în oferirea feedback-ului
  • Implementarea feedback-ului
  • Evaluarea efectelor feedback-ului – condiţii şi instrumente
  • Adoptarea unei noi perspective despre feedback – metodă de optimizare comportamentală şi atitudinală
  • Deprinderea şi exersarea unor instrumente funcţionale pentru acordarea feedback-ului
  • Autoevaluare în scopul identificării receptivităţii la feedback
  • Atutoevaluare în scopul identificării disponibilităţii de a acordla feedback
  • Exersarea abilităţilor de a susţine pe ceilalţi în implementarea feedback-ului (soluţiilor de optimizare)
  • Propunerea unor metode proprii de evaluare şi monitorizare a feedback-ului
  • Rezultate asteptate
    Crearea unui climat organizaţional armonios, deschis şi stimulativ
    Conştientizarea faptului că o comunicare eficientă este un excelent instrument pentru progresul şi optimizarea continuă a muncii de echipă
    Conştientizarea şi asumarea rolului esenţial pe care feedback-ul, ca şi element al comunicării, îl are în motivarea şi dezvoltarea personală a echipelor

    Durata training: 2 zile, 8.00- 17.00, cu pauza de 15 minute dupa 1h 45’ si pauza de masa de 1/2 ora pentru pranz.

This post is also available in: Engleză