CONFLICT management

Meniu Soft Skill

Cuprinsul trainingului :

– Identificarea starii de conflict, tipuri
– Cauze si etape de dezvoltare a conflictului
– Determinarea modului personal de abordare a conflictului
– Identificarea surselor ( distorsiunea informatiei, sistemul de recompense, climatul organizational – competitia, denigrarea, etc.)
– Strategii, metode şi tactici de abordare şi rezolvare a conflictului (interpersonal / interdepartamental).
– Empatia si cooperarea
– Managementul emotiilor
– Asertivitatea
– Harta conflictului
– Instrumentul TKI
– Strategii, metode şi tactici de negociere
– Influentare si seductie
– Medierea conflictelor
– Gestionarea conflictelor in organizatie – strategii de implementat

 Rezultate asteptate

–        costientizarea motivatiilor, intereselor si atitudinilor proprii
–        auto-analiza propriului stil de comunicare si interactiune in organizatie
–        abilitati de abordare constructiva a conflictului declansat sau potential
–        cunoasterea elementelor de baza ale managementului emotiilor, asertivitatii, influentarii si seductiei
–        cunoasterea tehnicilor de mediere a conflictelor si gestionarea conflictelor in organizatie.

Durata training: 2 zile, 8.00- 17.00, cu pauza de 15 minute dupa 1h 45’ si pauza de masa de 1/2 ora pentru pranz.

This post is also available in: Engleză