Training „Managementul PROIECTELOR” (MP)

Meniu-Management operational

  • Declansarea temei proiectului – SWOT, Pareto; obiective SMART; studiul de fezabilitate & evaluare economica, decizia.
  • Ciclul de viata al proiectelor – procesele specifice
  • Structura Detaliata a Activitatilor SDA-Work Breakdown Structure (WBS); evaluarea proiectelor
  • Managementul riscului. Identificarea, monitorizarea si controlul riscului
  • Estimarea proiectelor si contractarea
  • Initierea si organizarea proiectului ; echipa proiectului si organizarea de proiect;
  • Programarea activitatilor proiectelor; determinarea secventialitatii – graficul Gantt
  • Metoda Drumului Critic (CPM – Critical Path method) – prin diagrame
  • Calculul drumului critic, al marjei totale si al marjei libere
  • Folosirea CPA pentru determinarea optimului cost/timp
  • Programarea resurselor pentru timp limitat si pentru limita de resurse- metode grafice.
  • Planul proiectului
  • Conducerea echipei de proiect. Relatiile cu cei implicati (care afecteaza sau sunt afectati) – stakeholderi – parteneriat.
  • Leadership. Rezolvarea conflictelor. Motivare. Conducerea reuniunilor.
  • Monitorizarea si controlul proiectului; managementul costurilor si  managementul schimbarilor.
  • Managementul calitatii. Instrumente de identificare a problemelor, de descoperire a cauzelor  si de determinare a solutiilor.
  • Structura si importanta procesului de incheiere a proiectului

Sustinerea  trainingului poate fi particularizata in functie de domeniul de activitate al companiei, de modul in care se doreste sa fie folosite cunostintele si deprinderile dobandite la training, precum si in functie de experienta profesionala a participantilor.
Rezultate asteptate
Dupa dupa participarea la acest training, participantii vor putea:

  • sa inteleaga in detaliu principiile de lucru in cadrul proiectelor si sa decida in cunostinta de cauza aspecte legate de organizarea de proiect.
  • sa realizeze initierea unui proiect si sa-l documenteze corect
  • sa determine activitatile proiectului ( WBS –Work Breakdown Structure), sa le planifice, sa le urmareasca si sa le actualizaze ( grafice GANTT, CPM –Critical Path Method)
  • sa fundamenteze bugetul, sa tina costurile sub control, fara sa pericliteze bunul mers al proiectului
  • sa fie lideri mai buni pentru echipa pe care o conduc, sau ca membrii in echipa sa-si imbunatateasca colaborarea cu managerul de proiect; sa previna conflictele, iar daca apar, sa se implice si sa le rezolve corect ; sa comunice eficient cu ceilalti participanti la proiect
  • sa inteleaga riscurile, sa le tina sub control si sa previna evenimentele nedorite
  • sa rezolve problemele care apar inerent pe parcurs, limitand pierderile si ajungand rapid la cele mai bune solutii

Durata training: 2 zile, 8.00- 17.00, cu pauza de 15 minute dupa 1h 45’ si pauza de masa de 1 ora pentru pranz.

This post is also available in: Engleză