Arhiva autorului: admin

LEAN –Office (incluzand 5S –Office, 7 Wastes Office –cele 7 Risipe )

Meniu-Management operational

Esenta LEAN:

-Inlaturarea non-valorii din cadrul proceselor de pe fluxul valorii, pentru realizarea lor cu efort mai mic si cu rezultate mai bune
-Marirea vitezei de trecere prin companie a comenzilor catre clienti.
-Imbunatatirea continua (ciclul PDCA).

Mai bun, mai ieftin, mai repede – printr-un proces continuu de imbunatatire a proceselor!

Trainingul este astfel structurat incat participantii sa acumuleze deprinderi pe care sa le aplice imediat dupa terminarea sesiunii. Oferta se refera la o grupa de training de 9-14 persoane Continuarea

Training APQP (Advanced Product Quality Planning) – Planificarea detaliata a proiectarii produselor si tehnologiei aferente, a lansarii si a schimbarilor pe parcursul productiei

Meniu Traininguri Tehnice

Cuprinsul trainingului

  • Bazele si necesitatea APQP
  • Definirea fazelor si realizarea planului pentru un program de productie
  • Designul si dezvoltarea produsului. DFMEA, specificatii, prototip-control plan, cerintele echipamentului de masurare, organizarea echipei manageriale
  • Conceperea si dezvoltarea proceselor. Diagrama fluxului tehnologic, PFMEA, instructiuni de proces, planul de analiza a sistemului de masurare, studiul preliminar de capabilitate a sistemului, sistemul managerial
  • Validarea produsului si proceselor. Testari produs si proces, evaluare sistem de masurare, studiul preliminar de capacitate a sitemului, planul de control al productiei
  • Metodologia feed-back-ului si actiunilor corective
  • Metodologia planului de control
  • Continuarea

    Training PPAP (Production Part Approval Process) – procedura de aprobare a furnizorilor de produse (mostre, loturi de proba, incercari, asigurarea unei calitati constant, etc. –ca parte a APQP)

    Meniu Traininguri Tehnice

    Cuprinsul trainingului

  • Bazele si necesitatea PPAP
  • Nivelele PPAP – componente de livrat si particularizare
  • Cererea de schimbare – Supplier Change Request (SCR)
  • Managementul schimbarii in relatia cu clientul
  • Cerinte PPAP pentru trimitere catre client
  • Declaratia de conformitate cu specificatia, informatii esentiale si cererea de aprobare
  • Documentatia de aprobare a schimbarii
  • Aprobarea conceptiei de catre client
  • Documentatie DFMEA / PFMEA
  • Diagramele fluxului de productie
  • Planul de control
  • Continuarea

    Training ISO 16949 -2009 Sistemul Managementului Calitatii pentru industria auto (Quality Management System for automotive)

    Meniu Traininguri Tehnice

    Cuprinsul trainingului

  • Structura Standardului si elementele esentiale.
  • Identificarea principiilor de in cadrul standardului
  • Relatia dintre principiile de management a calitatii si standard
  • Comparatia cu ISO 9001 – management, productie, masuratori, analiza si imbunatatiri
  • Folosirea Controlului statistic al proceselor -SPC si a Analizei Sistemelor de masurare –MSC
  • FMEA – cerinte si precizari
  • Planul de control – continut si exemple
  • Managementul calitatii – cerinte si documnetatie
  • Continuarea

    ISO 9001/2008 –training de actualizare a cunostintelor si de aplicare practica eficienta

    Meniu Traininguri Tehnice

    Multe companii se confrunta cu o problema dificila: au implementat sistemul ISO 9001 in cadrul companiei, exista certificare, dar multi dintre angajati au uitat, neglijeaza si /sau nu aplica ISO 9001. In multe companii ISO 9001 desi s-a implementat nu-si dovedeste eficienta, nu se cunoaste cum sa se eficientizeze activitatea prin folosirea lui. Aparent auditurile de folosire ISO 9001 nu depisteaza nici o neregula, dar impactul asupra organizatiei este redus; mai mult, angajatiii se plang de birocratie suplimentara.

    Companiile care realizeaza certificarea si auditul ISO 9001 nu se ocupa in general de aceste aspecte de management operational si de aspectele practice de abordate a proceselor. Continuarea

    Training SPC (Statistical Measurement Control) – Controlul masuratorilor

    Meniu Traininguri Tehnice

    Cuprinsul trainingului

  • Analiza proceselor- stabilitate si capabilitate
  • Variatia si aspectele statistice
  • Diagramele de control (control chart) – elemente statistice si componente functionale
  • Diagrame de control pentru variabile masurabile
  • Graficele X si R – calculul limitelor de control
  • Trenduri si interpretarea graficelor
  • Continuarea

    MSA (Measurement system analysis)

    Meniu Traininguri Tehnice

    Cuprinsul trainingului

  •         Sursele de variatie. Efectele variatiilor
  •         Identificare si cuantificarea suselor de variatie
  •         Elemente statistice ale masuratorilor si variatiilor
  •         Elemente de analiza erorilor.
  •         Rezolutia, precizia si liniaritatea,
  •         Stabilitatea procesului de masurare,
  •         Reproductibilitatea
  • Continuarea

    CHANGE management – „Cum sa-i determinam pe angajati sa faca / sa propuna / sa accepte schimbari fara stres / fara frustrari”

    Meniu Soft Skill

    Cuprinsul trainingului :
    – Adaptare – cine, la cine, cum, de ce, in ce fel ?
    – Etapele atitudinii fata de schimbare si diagrama schimbarii
    – Modalitati de a raspunde la schimbare
    – Strategie si tactica organizationala fata de schimbare
    – Cultura organizatiei versus cultura individuala
    – “Who moved my cheese” … si mai departe !
    – Rezistenta la schimbare si tehnici de combatere
    – Management versus Leadership in manipularea schimbarii
    – Modelul celor 8 pasi ai schimbarii si stagiile schimbarii ( Lewin)
    – Negociere / consultare / comunicare
    – Imbunatatirea continua ca sistem
    – Instrumente si tehnici practice de diagnoza si punere la punct Continuarea

    Training Leadership -„Invatati sefii sa fie sefi !”

    Meniu Soft Skill

    Cuprins:
    – management versus leadership
    – “cunoaste-te pe tine insuti”; paradigme si subconstient
    – caracter si competenta
    – adaptarea si schimbarea atitudinii si comportamentului; transformarea interioara spre calitatile de lider
    – persuasiunea indivizilor; influentarea grupurilor
    – succesul general prin succesul individual; cum ii imtelegem pe ceilalti, cum ii ajutam, cum ii influentam, cum ii mobilizam
    – orgoliul, increderea si interesul
    – critica si indreptarea greselilor
    – aprecierea si recunoasterea: hrana mult asteptata
    – tonul, zambetul si bunavointa;
    – ascultarea, interesul si vorba cumpanita;
    – esecul – oportunitate catre succes
    – dispute –certuri –contraziceri: cum actioneaza un lider
    – trufia, umilinta si autocritica
    – liderul si insuflarea dorintei interioare individualitatilor din jur
    – unificarea viziunilor individualitatilor din grupuri. Continuarea